Amadeus, du hänger löst.

Nu är det med största sannorlikhet mitt sista inlägg i denna blogg för jag har precis packat ner alla kläder och ska härefter packa ner min dator. Det betyder att jag alltså inte kommer kunna skriva mer efter denna mörka stund. Kvällen har varit en perfekt avskedskväll bortsett från några tråkiga norska pigor men vad förväntar man sig egentligen? Jag sitter just nu i en tvåmannasoffa. Breve mig ligger Hampus i något man kan kalla en framåtstupa arm-upp-i-luften-läge och Chris på golvet i sin vanliga "14-åring-som-levde-under-70talet-med-benen-vinglande-upp-i-luften"-position och adderar ihop en optimal line att droppa på något framtida inlägg. Jag känner smaken av sprit, doften av en tjejparfym från tidigare idag, känslan av obehag över att åka hem och tystnaden som på havets djup. Det enda som just nu försigår i denna deprimerande lägenhet är mina långsamt gående fingrar som hammrar ner datorns svårt åtkommande tangenter. Detta må bero på intaget av livets goda eller bara av den enkla anledningen att tröttheten brukar slå in runt 5-6 snåret på natten. Imorgon har jag inget planerat mer än att pilla ihop det sista, kanske ta en kaffe med en fin tjej som vi kan kalla "Robyn" eller kanske "September" för det hade hon blivit kallad förut om jag förstod det hela rätt. Att ta farväl till mina resterande 66,6% imorgon kommer bli tungt. Men tanken är inte att dö på kuppen så vi kommer ses snart igen. Nu orkar jag inte skriva mer för jag har på ett ungefär 1000 tankar i huvudet om vad jag måste pilla ner i väskan. Bye for now Gossip, 66.6%, Trondheim, Coop Prix, Lille London, Ilsvika, Mellomila, Crash, Downtown, Urban, Orange Cafe, Vinmonopolet, Förspel, Nattspel, Becca, Ruthless, Byhaven.. So for the last... LAST time.

Over and out, Amadeus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback