MORNING

Vidare uppdatering. Idag kommer lägenheten på 37 kvadratmeter vara packad med 7 övernattande. Men under kvällens förspiel blir vi nog runt 10. det är alltså lika med trångt. På grund av sveriges dåliga väder och att det inte finns några bra flygplanskläder så vart systrarna Linds flyg först inställt. Men blev sedan återkallade för att få åka vid ett, dock går detta flyg till Oslo. Undra om dem får det kul där då vi inte riktigt har hittat en resa hit åt dem.

Igår lagade jag frukost åt min vän Hampus. Han låg och drog sig i sängen tills jag väckte honom med äggröra, bacon, sparris, apelsin och sist men inte mins fiskekaka. Det stämmer, i Norge äter man fiskekakor. Ser ungefär ut som potatisbullar och smakar lika mycket, alltså ingenting. När jag skulle köpa dessa kakor såg Hampus något som liknande korv med gröt?

                                                                
När han tog tag i denna insåg han att det var fiskpudding.
Fruskosten blev i alla fall succé. 

Senare på dagen fick vi återigen för oss att bli riktigt starka, smidiga fighters. Motivationen kom efter att ha sett filmen "The fighter" med Mark Wahlber, Christian Bale och Amy Adams.



fighter

C.Tyler

Sen insåg hampus att han bränt för mycket pengar på alkohol och norwegian moods så han tog till denna åtgärd..


Klipper kortet som vilken superbloggare som helst

Change the I in live to an O, xy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback