Grabbar, det här är inte ok!

Fyfasiken vilken dålig update det varit här på senaste - har ni gått och hängt er efter att Ammis lämnat er? Eller kan det kanske vara så att ni har fullt upp med alla mina "mamma sysslor" som att hänga tvätt och diska!? (KNAPPAST!)

Vi började som fem tappra invandrare i vårt grannland i en lägenhet på 37 kvadrat och nu är ni bara två kvar... Det känns ju inte så bra OCH DÄRFÖR tar jag med mig en till och sen evetuellt en till efter det! Awesome!? Oja!

Jag drar med mig min prins Erik från Umeå nu på torsdag och sen kommer eventuellt en liten Josefine Bauer också att joina vårat lilla kollektiv vilket vi alla ser fram emot extremt mycket!

Något annat som vi ser fram emot är att på fredag kommer det fin besök från Sverige till "lilla" Trondheim - nämligen tvillingarna Malin & Therese Lind (Snyggaste tvillingparet ever!!!)

Så som det ser ut så kommer det sova minst 7 personer i Ilsvika under en helg som ska fyllas med sjuka förfester, grymma utgångar, härligt party people och oförglömliga efterfester...


Minus 1 Plus 3 ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback