Jeg beklager for min venn Chris som fikk bloggen til å være litt følsom og kjedelig ...

Som sagt så får jag ta tag i min mamma roll och be om ursäkt för min lille pojkes tidigare inlägg men jag lovar att det ska bli skärpning - har dragit honom lite i ena örat...

Det är nämligen kalas på tisdag på mellomila 88 och det betyder party till helgen!
Vi har ju gått från fem till fyra. Från fyra till tre. Från tre till fyra. Från fyra till fem och från fem till fyra. Och det är den sista in som fyller år på tisdag - Josefin Bauer.

Josefin Bauer är en snygg singel tjej i sina bästa år som bara väntar på en gutt som kan ta hand om henne på bästa tänkbara sätt.



Så grabbar, boys, gutter, karlar...
Kalas på mellomila 88 på tisdag, alla snygga är välkomna för att gratulera födelsedags barnet!



//MAMMA BECCA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback