åh prata på kära vän, jag vill om det är enda sättet att göra mig känd

håll ut, ingenting ser bra ut i partyts ljus
rykten följer som en hund i spåren, loss
de drar hellre in min rök istället för att ta egna bloss
men jag är säker snart kommer lyckan för gålängstframiledethanar som oss.
 brinn
alla vill höra bekännelser om ingenting
fortsätt brinna
om något stämmer så borde det ringa
det brinner 
 om det rinner över och inte lågan försvinner?
blir galen, tokig, inget gör mig klok
varför skulle jag veta vem som har huvurollen i hennes dagbok?
borde jag veta vad ni gör ikväll?
om jag visste hade jag inte suttit här själv
alla bara pratar, är det sant vad jag hört om dig?
om det stämmer säg mig
för då slutar jag leta
och låter istället hela världen få veta


 xy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback