Jag har legat med dregen.



Tja, Camilla här!

Ikväll har mitt nyförvärvade gäng och jag (eller iaf en del av det) varit på en riktigt chill spelning på FAMILJEN. Det var en skön snubbe som lirade gitarr och sjöng bisarra texter. Arne nåt....

Jag har ett annat skönt konsertminne från Backyard Babies, Making enemies is good turne, runt 2002? På den tiden var jag en ansiktspiercad kändiskåt fjortis. Jag röjde på spelningen, men det viktiga var EFTERFEST. Jag gled helt lyrisk fram mot bandet, snor åt mig första bästa bandmedlem. Tyvärr den fulaste.

Säger nåt i stil med - Hej jag bara ÄLSKAR ER.. var på basisten ger mig en stor fet kyss på munnen, han var väl 27 och jag var runt 14. Efter den heta kyssen målar han ett hjärta med en spritpenna på min ljumske med en pil ner mot min ........
Jag hade världens bästa skoldag dagen efter kan jag lova! (dock tror jag att jag ljög och sa att det var dregen som gjort det.)
Har fortfarande bilder på ljumsken i nåt fotoalbum nere i källaren. uppdaterar med bildbevis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback