Dygnsrytm rubbad

Iochmed våran arbetslöshet och inga föräldrar som tjatar på att man måste sova så har jag och Hampus bestämt oss för att det är dags att vända tillbaka dygnet och få tillbaka rutinerna back-to-basic. Klockan ligger runt sex- snåret och ögonlocken känns just nu som två järndankar. Vi bollar idéer fram och tillbaka om hur vi ska lyckas klara av hela natten utan att somna och just nu har vi dessa taktiker: dricka mycket kaffe, sysselsätta oss hela tiden, försöka sitta oskönt, småäta lite då och då för att få energi och ha tänt i hela lägenheten. Båda vi vet också att följden av detta kommer innebära att vi kommer gå runt som zombies imorgon men vafan har vi på schemat imorgon? Ingenting. Det känns för tillfället, förutom mina kilotunga ögonlock, som att mina ögon just nu badat i sån där gul isolering för det kliar nåt så förbannad på grund av tröttheten och jag orkar inte skriva mer för då somnar jag.

Over and out. A to the S, Amadeus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback