första stegen, mot vinnmonopolet

Idag fick jag vakna av mig själv och inte av något fint som typ fågelsång eller, brrr brrr. Ändå glödde både ögon och kropp eftersom jag visste att det var fredag, ye.

Medan balkongkissarn och hörnsamlarn låg och sov drog jag på mig skorna för att promenera till city. Inte kände jag mig ensam, nej nej.. Vinnmonopolet som bolaget kallas här var öppet så det blev en "VODKA KIROW, premium vodka." Denna flaska ska nu börja vandra från den ena till den andra och snart ska världen stå på lut, flaskan stannar inte förens den är slut.
Sprang även in på ett bemanningsföretag och chatta lite med Anita, hade dock ingen lust med ett längre svårförstått samtal så jag sa:
- Tjena Anita, hur mår du?
- Haj, en av dä trä svenske killerne, de e bra.
- Jag me, säg till när det finns jobb att tillgå, ha en bra fredag damen, Hej hej!
- Absolut, ha de bra, forsett håll tummerne.

Till min fasa har jag insett att jag inte har med mig ett enda par låga vita strumpor. Jag hatar alla andra slag strumpor.

Strax kommer bilder inför utgång, sex säljer.

Dagens citat: "men men men men ikväll är vi gentlemän i svarta strumpor, hoppas våra faces matchar tjejerna med vackra rumpor."

Dagens låt: Adrian Lux - Teenage crime




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback