Fylleinlägg #1

Nu har vi precis kommit hem från Downtown och det var bra drag idag. Vi drog tyvärr igång med förkröket lite för tidigt för jag hade lapp nummer 10 i garderoben så ni förstår nog hur mycket folk det var där när vi kom dit. Vi höll ut nästan hela kvällen och visst fan var den fartfylld. Jag spydde som en gris innan vi drog hemifrån, jag fick en brutal rumptackling av Hampus efter bussfärden som resulterade i en brutal vurpa i gatustenen. Sen hade jag och Hampe en dance-off med två hiphop-brudar som visade sig kunna dansa nåt så förbannat och det slutade med att jag fick äga dem med masken. Sen efter mycket om och med begav vi oss hem mot Mellomila och det slutade med att jag och Chris blev påhoppade av en jävla varghund som hade rymt hemifrån och började hoppa upp på oss och jag med min panik började "ksssssss";a som man gör mot katter och Chris skriker "Tyst" och "Försvinn". Den lydde inte men det gjorde jag så nu sitter jag här med en trötthet som heter duga och en svag fylla kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback