Hård träning.

HEJ DAGBOKEN. NU HAR HÅRDTRÄNINGEN SATT IGÅNG PÅ RIKTIGT. VI FÖLJER ETT ARMHÄVNINGSSCHEMA SÅ ATT VI TILLSLUT SKA ORKA 100 STYCKEN. IDAG HAR VI VARIT I STAN OCH DRUCKIT GRATIS KAFFE. FÖRST PÅ SATS DÄR HAMPUS "AGE OM EMPIRE" LE MAIRE SKREV ÖVER SITT GYMKORT FRÅN TÄBY TILL TRONDHEIM.
SEN DRACK VI GRATIS KAFFE PÅ RESTAURANG EGON EFTERSOM VI FÅTT GRATISKAFFEKUPONGER EFTER ATT HA STÅTT I EN EROTIKBUTIK I 20 MINUTER, UNDERBART.

IDAG HÄNDE EN TILL KUL SAK. INGEN AV OSS HAR LEGAT HÄR NERE SÅ NU ÄR DET KATASTROF, VI GICK OCH TOG PÅ VARANN HELA DAGEN I STAN. ALLA PÅ ALLA, GALET ENLIGT MIG. SEN KÖPTE VI EN ASKKOPP FRÅN EN ANTIKHANDEL, SPONSRED BY CAMEL.

PÅ TAL OM ATT RÖKA SÅ HAR JAG NU RÖKT MIN SISTA CIGARETT I NYKTERT TILLSTÅND. KOMMER ALDRIG FUNGERA MEN SKA FÖRSÖKA I ALLA FALL. ATT JAG ENS BÖRJADE VAR DUMT MEN VAD GJORDE MAN INTE NÄR HJÄRTAT BRANN FÖR FÖRLORAD KÄRLEK, ELD BEHÖVER RÖK. MEN NU ÄR DET FINT MED LILLE HJÄRTAT IGEN SÅ NU SKA JAG LUGNA MIG LITE, YE.

Dagens citat: "Att tänja på gränser är att leka med känslor, men livet är för kort för att låta snöas bort"

Dagens låt: Rastegar feat patrizia - Om vi inte. Idag har vi haft sån jävla nostalgitripp här, därför denna annars ganska kassa låt.


X O X O X Y

Kommentarer
Postat av: x

om du inte tar ett steg fram, kommer vi kanske ångra att vi aldrig lärde känna varann. jag har fastnat gör din blick!

2011-01-14 @ 06:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback