I've pulled an allnighter

Jag hatar.. HATAR.. hatar uttrycket "dygna" så därför säger jag att jag har dragit en allnighter för klockan cirkulerar för tillfället runt halv tolv och jag har snart klarat mig genom hela natten. Kaffebryggarn har ordagrant gått varm och Hampus har tagit en kort powernap i några timmar nu så jag känner att den här dagen kommer inte bli kul för de andra två herrarna i hushållet. För om det finns två tillfällen man inte vill bo med mig så är det när jag är extremt trött eller när jag är extremt hungrig. Jag blir ungefär som en tjej som är dålig förlorare och har förlorat sin livs match plus en gnutta PMS. Just nu har jag lyckas träffa in båda under samma tillfälle så beware. Idag behöver ingen i Mellomila vakthund för jag kan sköta den biten. Sålänge jag inte somnar dvs. Ådrorna på handen är för tillfället enorma och tröttheten i handlederna desto större. Därför bestämmer jag mig för att uppdatera lite senare igen när dagen rullar på.

A.

Kommentarer
Postat av: Slashasen

Varför donerar ni inte era organ,så ni får in lite deg i kassan? Det finns många saker på kroppen som man har två av. Kom ihåg att det inte finns någon morgondag.

Peace,Love & Pitbulls.

2011-01-24 @ 15:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback