light up the night

fortsätt utnyttja, mig kan du fortsätta lura. jag säljer sex till dig om du efteråt, betalar i natura. snart måste du bara se mig, för nu och inte sen vill jag ha dig. falska förhoppningar kan du ge alla andra, jag lyssnar inte till sånt för mitt ego säger att jag kan göra dem sanna.

Jag längtar inte hem förens slutet på gatan inte finns mer.

Men skit i det nu, kolla istället på hur äckligt mitt gamla hem var efter våran fest för ett tag sen.
Först lite presenter.


                                

                               


                               

XYXYXYXYXYXYXYXYXYXYXYXYXYXYXYXYXYYXYXYXYXYXYXYXYXYXYXYXYXYXYXYXYXYXYXYXYXYXYXYXYYXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback