Mammsen gästbloggar!

Och så sitter vi här, i en lägenhet vid en fjord och några berg. Alla med varsin dator och gör helt olika saker.
Men jag börjar lära mig dessa pojkar nu...

Hampus sitter vid sin dator med sina rosa hörlurar i öronen och hör ingenting. Antingen kollar han på film eller spelar något töntigt fågelspel. 
Amadeus sitter också han mest vid sin dator där han gör en massa musik, facebookar ännu mer och spelar bort Chris pengar.
Chris sitter nästan lika mycket vid datorn han med. Det finns de gånger han måste ställa sig upp eller luta sig lite bakåt för att kika sig lite i spegeln. Förutom det spelar Chris bort sina egna pengar, facebookar lite grann men har telefonen tre centimeter från ansiktet 22 timmar om dygnet.

Tanken idag var egentligen att vi skulle upp tidigt för att gå in till stan där pojkarna skulle kika mer jobb och jag fixa det sista på skatteverket. Men mammabeccis kände sig inte helt hundra i kroppen och övertalade sina pojkar att också stanna hemma för att ta hand och ge uppmärksamhet till den stackars sjuka lilla flickan. Så idag har vi inte fått mycket gjort.

FÖRRÄN jag skickade ut grabbarna på en promenad och jag hann städa ungkarlslyan så nu ser den faktiskt ut som en helt vanlig och mycket fräsch lägenhet!

Men jag gillaré! Jag trivs med dessa gossar en massa...




Ett stycke kök.


Ett stycke vardagsrum där självklart Hampus med sin dator befinner sig.


Ett stycke matbord där de andra gossarna beslagtagit till lekstuga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback