Mette-Marit, det är för dig jag hit farit.

Om vi inte vore gjorda för varann. Vad vore vi då?
Det är ingen slump, det är guds förutbestämda öde som har satt oss till världen.
Hela livet  har jag väntat på dig.
Du är mitt allt, jag vill se dig på altaret med en ring om fingret som aldrig ska tas bort.
Mette-Marit, du och jag mot världen.
Gud ville att vi skulle mötas i regnet utanför CRASH.
CRASH lät mitt hjärta, tusen bitar. Hampus skrek jag måste pissa, mina ögon öppnades och där stod du.
Jag torkade i regnet, jag hörde molnen (det åskade inte), det var typ twilightvarning.
Dina pigga rådjursögon, mot mina d-raka björn-ur-ide-ögon.
Hur kommer det sig att dem möttes? Jag kände kemi.
Jag var uppfinnare, du var klorofyll, färgglad.
Fan varför måste du heta mette-marit? låter som en gammal kung? vi kommer inte ha sex.
sex betyder inte allt.
Mette-marit, du är jag igår, jag imorrn, nu nu nu och nu.
Dina bröst har jag letat efter asalänge.
har ringt dïg 8 gånger nu, ringde inte mer än mitt turnummer. du måste gett mig fel nummer, hade du inte 0766666666? eller var det bara allt jag tänkte på?
M-M-M, Mette-Marit-Marmolin. finaste sen jag föddes, osexigaste någonsin i hela världshistorien.
Nu hittade jag henne på facebook, går varken att adda eller skriva...
CHRIS, CHRISSSSS, GUD BESVARADE BÖNER, MIN VITABÖNER, COCOPOP MISSA INTE DET HÄR!
HON ADDA MIG PÅ FACEBOOK, obeskrivlig kärlek, värsta jomeo och rulia! Lyckligast ever!
Mette-Marit glöm aldrig mig, du&jag. Hopprepet är det sista som lämnar skolgården.
jag har ingen kondom, men jag har fryspåse och du har tofs, gogogogogogog4it.

Kommentarer
Postat av: Mette

<3

2011-01-22 @ 04:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback