När man blir kall i hela magen av lycka och bara vill leva

Årets bästa nyhet har precis släppts, Håkan hellström kommer till Peace&Love.
Lyckalyckalyckalyckalyckalyckalyckalyckalyckalyckalyckalyckalyckalyckalyckalyckalyckalyckalyckalyckalyckalycka

Ser ni artisterna? det kommer bli en sån galen jävla fest. Alla jag känner köp en biljett för det kommer bli det roligaste någonsin.

Håkan hellström (Och jag, vill ha allting)
Kings of Leon (I don't care what nobody says, I'm gonna be her lover)
Säkert! (jag är rädd, för du är för fin)
Maskinen (Ta på mig, ta på mig nu, vet att du vill)
Daniel Adams Ray (Jag tog en kula för dig)
Oskar Linnros (Om du vore mer som hon i Annie Hall)
Petter (Varje gång är som den första gång vi sågs)
The sounds (You kiss every man that's why you still can, like a lady)
Journey (Just a smalltown girl)

Musik är braow därför längtar jag väldigt väldigt mycket redan nu, eller helt sjukt mycket mer än så.

T.D



Kommentarer
Postat av: Anonym

Då ses vi där!

2011-01-25 @ 16:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback