reaching the top was never enough

När man på Gästrikevägen 23 kommer hem från jobbet helt slut och öppnar kylen finns där alltid mat. Minst tre olika ostar, rester från gårdagen, skinka, korv, smör mjölk, youghurt, juice och massa annat onödigt men hur gott skit som helst.


När jag kommer hem från min just nu kallade "skidresa utan skidbackar" och öppnar kylskåpet ser det ut så här.


En ketchup, jag äter knappt ketchup. Far lärde mig att, ketchup min son, det har man när man blir bjuden på äcklig mat men vill vara snäll och äta upp. För med ketchup smakar allt sockertomat. Dessutom har jag inte ett öre på kortet så det blir ingen mat för mig.

Jag tror att det är detta som kallas att bli vuxen och det ser jag vekligen framemot att aldrig bli. fast jo, lite.

Som ni vet bor Rebecca i Umeå tills på fredag. När tre pojkar bor ihop blir det enkelt så här fint i köket.


Jag vet inte vad flaskan bakom kranen är men ett tips: 4 droppar av den, 12cl Vodka kirow (premium), MadCroc energidryck ca 20cl är en färgglad och bubblig partyhöjare.

På tal om att ta ansvar och försöka bli vuxen gjorde jag nyss ett litet försök, se bara, jag blev typ 25 år på 20 minuter.



Och bäret på toppen är att Chris Tyler Strandell nu ska



som en vuxen man, dricka kaffe och röka en cigarett...inomhus.



Kommentarer
Postat av: Carolinn

You go Chris!

2011-01-24 @ 22:53:57
URL: http://nattstad.se/carolinn.l
Postat av: -

röka inomhus, som farmor och farfar då! fyfan vad skönt att jag aldrig blir 25!

2011-01-25 @ 08:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback