Saturday night love

Morgonen var som ni märkte på Chris tidigare inlägg en fruktansvärt oklar morgon. För min del vart det en del soffliggande. Jag vaknade ett antal gånger av att sova i en jävla verkstad. I lilla soffan hade vi en slagborr, breve mig på golvet en porrsurfare och breve honom en ångmaskin. Jag har upptäckt olika sorters snarkningar på denna resa jag aldrig tidigare hört på maken av. Allt från en snarkning som laddas upp mer och mer och får någon form av snark-orgasm. Sen börjar snarkningen om från noll igen tills den når klimax. Det må vara bland den värsta snarkningen för man sitter själv och gissar i sitt huvud när den ska nå sin maxpunkt vilket i sin tur leder till att man inte kan somna. Besöket av norrlänningarna har fått oss till nivå igen på krökandet och minnesluckorna blir fler, pengarna blir mindre, okända skador ökar och en jävla massa skratt tillkommer. Vi har haft skitaroligt hittills och kommer toppa det hela med en sjuhelvetes utgång ikväll.

Dagens citat:
"Lets do every fucking thing we ever wanted and meet people we never met, lets do all those things that regular people regret."

Dagens låt:
Mark Solveig - Hello




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback