schvensk

Hej dagboken.

1. det började i lägenheten med KIROW.
2. Alla gjorde sig i ordning.
3. Vi gick ut.
4. Det Regnade.
5. jag gick i 2 decimeter djupt vatten och hampus bad mig gå hem, men nej sa nils, vi kör.
6. vi kom till partygatan.
7. Vi gick till CRASH efter 7even 11even.
8. Vi är svenskar och går före alla i kön.
9. Alla vi kommer in och möter årets låt, pon de floor.
10 dansa gjordes.
11. Vi satte oss i en röd sammets soffa och 6 norska tjejer minglade med oss som om vi vore rädda willy med nappflaska och haklapp.
11. ta öl.
11. Tre gringos och nörskor med kamera.
11. göra masken/bakåtkullerbytta/svepa kvinnas drink/leva på hampusch.
12. Att få kebabrulle, äta halva sen säga att man är vegetarian och få en kylling istället.
13. Gå hem istället för att randomvakna i city.
14. Hampus vägrar kyssa Adriana Lima för en vallentuna tjej han inte ens träffat?
15. Amadeus är hungrig på just kebab när hon fråger om icke dem ska eta lite macka hemme istället.
16. jag, ja jag gör fan ingen jävla nytta alls.
17. mitt tur nummer.
18. Vi gör gruppramling i en Vattenpöl.
19. Jag har 0.0 kronor på mitt konto.
20. det känns som att du borde vara här nu.
21. Black jack finns inte ens här 
22. Fick Amadeus sin mettemarit tillslut? Kommer hon kunna säga nej till den där kroppen?
23. Nu vart det jättetjock text.
24. Once you go black you never go back.
25. Nu bloggar vi, hampus tog "Sällskapsrummet" Mrs right has joined the channel. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback