Never look back in regrets.

Nu sitter man här med en flinande blick i livets backspegel, hjärtat i fickan och flugan knyten runt halsen.
Staden Trondheim skiljer sig inte från någon annan stad här i världen. Flugor dras till skit även här. Det verkar dock vara lite skillnad till vårat avlånga land. För man kan ju konstatera att flugorna i Trondheim liknar inte någon fluga jag någonsin sett, dessa flugor är några riktiga praktexempel. Medans skiten här är skitigare än någon någonsin kunnat ana. Den universella regeln "Skit ska skit ha." verkar inte gälla i denna lilla pitoreska stad.

Dagens agenda är fortfarande oklar då vi har legat i något något Afasi skulle kalla "..puppa i en kokong, mest för att lakanen har krånglat till sig..". Men hittills har vi kommit fram till att en pizza skulle lätta upp stämningen och vi skulle kunna kläckas ut ur våra kokonger för att bli riktiga människor igen.

Jobben verkar inte se lika ljusa ut som flugorna i denna stad så tankarna springer runt och lägger krokben på varandra för tillfället. Med andra ord har vi ett problem och ett problem kräver en lösning. Lösningen kräver någon som dvärgarna på "Fångarna på fortet" skulle kalla uthållig, smart, ihärdig och social. Men då vi alla delar dessa egenskaper jämnt bland oss så blir detta ett problem. Nu blir det en jävla uppsats av det hela så nu får det vara.

Over and out ma'fackahz, A.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jobb finns det mina vänner, det handlar bara om att sluta vara kräsna med vad till en början...

2011-01-23 @ 18:53:30
Postat av: Amadeus

Tro mig, vi har inte varit kräsna asså.

2011-01-23 @ 19:27:41
Postat av: Rebecca

Men mitt jobb dög inte?

2011-01-23 @ 20:34:35
Postat av: Amadeus

Nu hänger jag inte riktigt med.

2011-01-23 @ 20:43:27
URL: http://norwegianboys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback